VÍKENDY A POBYTY

Yogita víkendy a pobyty jsou místem setkání spousty zajímavých nadšenců do života ze všech koutů republiky.

Společně uklidníme hlavu, navodíme klid a pohodu, opečujeme se a rozšíříme obzory.

Na programu je vždy:

⭐ Jóga a její techniky - v lekcích i workshopech se jimi zaobíráme do hloubky a posouváme své uchopení sebepéče, zdraví i všímavosti na další úroveň

⭐Tvoření rukama - při kterém hlava vypne, tělo se vyjadřuje a je prostor na spoustu zajímavého povídání

⭐Workshop s hostem - na témata aromaterapie, anatomie, meditace i třeba tradiční čínské medicíny

MÍSTO

Víkendy (pátek-neděle) probíhají v Kempu na Seči, ve východních Čechách.

Nově zrekonstruované sruby jsou krásně prostorné a moderně vybavené. Do pokojů se pohodlně vejdou 2, 3 nebo 4 účastníci.

Seč je okouzlující vodní nádrž, blízko kempu je spousta možností na vycházku (třeba na zříceninu hradu Oheb), můžeme si půjčit paddleboard, šlapadlo a nebo si prostě jen užít chvilku na pláži a ve vodě.

Pobyty (čtvrtek-neděle) se konají v Penzionu u Výletů v Moravci na Vysočině.

V penzionu jsou pokoje pro 4 nebo 2 a díky tomu, že jsme v jedné veliké budově, nemusíme nikam spěchat a jen plynout.

Prostředí penzionu s rozsáhlým dvorem je velmi romantické, a brankou se z něj vchází do zámeckého parku se vzrostlými stromy.

V okolí Moravce je spousta příležitostí na procházky, třeba k některému z okolních rybníčků nebo do hlubokých údolí povodí Svratky s malebnou zalesněnou krajinou a řadou zřícenin.

VÍKENDY A POBYTY
S JÓGOU A UZDRAVUJÍCÍ KUCHYNÍ

JÍDLO

Naší čarodějkou v kuchyni bude opět Denisa Chmelařová, která svůj styl zdravého vaření piluje už víc jak 15 let.

Do vaření vkládá to nejkrásnější ze sebe (a ono to pak opravdu chutná úplně jinak).

"Jídlo připravuji s láskou, podle principů východních nauk a zároveň s moudrostí našich prababiček.

Vařím pouze z rostlinných produktů, převážně sezónních a v bio kvalitě.

Během víkendů si zvědomíme souvislosti mezi stravou, kterou přijímáme, a našimi emocemi, náladami a chováním.

Opečujeme a posílíme aktuálně oslabené orgány a řekneme si, jak být více v souladu se sebou.

Na workshopech si společně připravíme léčivé pokrmy a nápoje.

Dozvíme se např. jak být opět celiství a pevnější ve svém rozhodování."

REKLAMA - Příběhy.png

JÓGA

Pod vedením Daniely Komárkové je plynulá hatha jóga střední úrovně, přizpůsobená všem úrovním.

Na víkendech a pobytech navíc fyzickou praxi propojíme s povídáním o teorii, s dechovými cvičeními, s prací s energií a přes pohyb zkusíme poléčit některá palčivá témata našeho zdraví.

Čeká nás vždy:

⭐ranní 30 minutová lekce na probuzení ještě před snídaní zhruba v 7:30

⭐dopolední workshop 90 minut cca v 10:00

⭐odpolední workshop 90 minut cca v 17:00

⭐večerní 30 minutová jemná jóga na zklidnění cca v 20:00

Začínáme většinou workshopem v 17:00 v den příjezdu.

Program upravujeme podle doplňujících aktivit a lekcí a přednášek hostů, které na daný pobyt pozveme.

TERMÍNY A CENY

20.5. - 22.5. Harmonizační víkend - Seč

Aromaterapie, Kaligrafie, jógové lekce zaměřené na všímavost, dech, a práci s energií, dárková taška a hennové tetování

5200,-

9.9. - 11.9. Inspirativní víkend - Seč

Dynamická meditace, úplňkové očistné setkání, faceyoga, očistná emocionální technika EFT, čakrová jóga, dárková taška a hennové tetování

29.9. - 2.10. Pět prvků - Moravec

Dynamická meditace, večerní arteterapie, workshop o pánevním dnu, praktické povídání o jídle, fasciální masáž na doma, orgánová sestava, jóga pěti prvků, dárková taška a hennové tetování

6200,-

CO NA POBYT ŘEKLY?

Nikol:

Mila Dani,

jsem nesmirne vdecna za osoby, jako jsi ty! Cely vikend byl uzasny a dokonaly v kazdem momentu. Jeste dlouho budu cerpat z jeho energie a poznatku.

A workshop o Vsimavosti byl presne to, co jsem potrebovala slyset. To, co by mel slyset snad kazdy. Diky moc za nej!

Martina:

Dančo, díky moc za super víkend, jsem sice "jogínka" začátečnice, ale o to více se  mi to líbilo. Moc se těším na další víkend.

Radka:

Milá Dani,

víkend na Seči předčil všechna moje očekávání po všech stránkách. Moc jsem si to užila a načerpala neuvěřitelné množství klidu a  inspirace. Za to vše ještě jednou moc děkuji.